Terug naar overzicht
  • Plaats

    Tilburg

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Als tijdelijk beleidsadviseur onderwijshuisvesting ga je afgebakende projecten oppakken en verder brengen. Vanuit je rol heb je intern niet alleen veel contact met collega’s van de afdeling Sociaal, maar ook collega’s bij de afdeling Ruimte, het Vastgoedbedrijf en het Sportbedrijf. Voorbeelden van projecten zijn het in beeld brengen van de processen rondom onderwijshuisvesting en standaardiseren van documenten in het onderwijshuisvestingsproces. Daarnaast is er door studenten een onderzoek verricht naar de beleidsregel gymnastiekvergoeding. Deze beleidsregel is verouderd en de knelpunten die in het onderzoek naar voren komen, moeten worden vertaald in een herijkte beleidsregel. Ook het verbeteren van de ventilatie in schoolgebouwen is een actueel dossier wat bij het takenpakket zal behoren.

Daarnaast hou je je o.a. bezig met de afhandeling van huisvestingsverzoeken van schoolbesturen, het contractmanagement voor het facilitair beheer van een Multi Functionele Organisatie en ben je (samen met de senior beleidsmedewerker onderwijshuisvesting) verantwoordelijk voor de aanvragen in het kader van de gemeentelijke onderwijshuisvestingsverordening.

Functie eisen

  • Je beschikt over een WO werk- en denkniveau.
  • Je hebt kennis en begrip van politiek-bestuurlijke processen. Dit betekent dat je aantoonbare werkervaring hebt met het strategisch/tactisch adviseren in een politiek-bestuurlijke context en je weet dit te vertalen naar de dagelijkse uitvoeringspraktijk.
  • In werkervaring heb je ruime, aantoonbare kennis op het gebied van onderwijshuisvesting bij andere gemeenten.
  • Je hebt ruime kennis van bedrijfsprocessen en procesmanagement. De kennis en ervaring op het gebied van onderwijshuisvesting kun je hierin meenemen.

     

Competenties:

  • Je bent verbindend en communicatief vaardig, zowel naar externe betrokkenen als naar de interne organisatie. Je kunt vlot op verschillende niveaus schakelen.
  • Je beschikt over een goed ruimtelijk en financieel inzicht.

     

Reageren

Projectinformatie: 

Projectduur ca. 6 maanden (start eind januari / begin februari) 
Aantal uur per week: 24 

Solid Public is namens onze opdrachtgever actief met de werving voor deze positie. Voor meer informatie neem contact op met Robbert Jan Meerman (06- 430 38 330) of reageer direct via meerman@solid-public.nl

Solid Public is ontstaan vanuit de Solid Group, een organisatie die zich al sinds 2003 bezighoudt met de werving en selectie van vastgoedprofessionals voor nationale en internationale opdrachtgevers. Gelet op de grote landelijke bouw- en verduurzamingsopgaven zagen wij dat het recruitment van kandidaten voor dit specifieke segment bijzondere aandacht nodig heeft. Solid Public houdt zich bezig met zowel werving & selectie als het vervullen van interim opdrachten en detachering van maatschappelijk betrokken vastgoedprofessionals. 

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures