Terug naar overzicht

Wat ga je doen

Onze opdrachtgever is een slagvaardige woningcorporatie in Noord-Holland die de komende jaren vele honderden woningen zal gaan ontwikkelen. 

Als projectmanager coördineer je alle voorkomende fasen binnen diverse projecten goot en klein van omvang. 
Werkzaamheden: 

  • Verantwoordelijk voor het doelmatig en efficiënt realiseren van bouwkundige projecten (GROTIK-principe, verantwoordelijkheidsmatrix, processen);
  • Werkt in de voorfase nauw samen met de assetmanager, voorafgaand aan het haalbaarheidsbesluit van projecten, ▪ Levert input voor het opstellen van besluitvormingsdocumenten en de planning; ▪ Verantwoordelijk voor het opstellen van scenario’s ter voorbereiding van de besluitvorming;
  • Stelt besluitvormingsdocumenten op waaronder gunning,- en evaluatiebesluit;
  • Onderzoekt, binnen de vastgestelde opdracht, naar optimaliseringsmogelijkheden anticipeert op mogelijke verstoringen in het project;
  • Rapporteert, bewaakt en adviseert over de voortgang en inhoud van de projecten;
  • Stelt het inkoopplan op en is verantwoordelijk voor het realiseren van het inkoopproces en op te stellen inkoopbesluit; ▪ Stuurt functioneel interne en externe projectteam aan.
  • Realiseert een optimale klantwaardering van het project;
  • Verantwoordelijk voor de (administratieve) overdracht naar de diverse beheerteams. 

Wie ben jij?

Jij bent ondernemend, enthousiast en leergierig. Je durft door te pakken en richt je op het resultaat. Jouw visie weet je overtuigend over te dragen en je hebt oog voor de verschillen in belangen van partijen en de onderlinge verhoudingen. Plannen en organiseren gaat je van nature goed af. Daarnaast kun je belangrijke informatie herkennen en tussen relevante gegevens verbanden leggen. Je durft daarover beslissingen te nemen. Verder werk je graag samen en stimuleer je anderen daarin.

Je hebt een bouwkundige HBO of WO-opleiding. Daarnaast heb je minimaal vijf jaar ervaring als projectmanager op het gebied van woningbouwprojecten. Daarnaast ben je goed op de hoogte van maatschappelijke, politieke en economische ontwikkelingen en benut deze kennis.

Dit wordt er geboden

Een gezonde, inspirerende en veilige werkomgeving staat bij onze opdrachtgever voorop. Goed werkgeverschap ervaren zij dan ook als een plicht. Uiteraard ontvang je waardering voor je werk, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden om je te blijven ontwikkelen.

  • een 36-urige werkweek.
  • een goed salaris gebaseerd op de cao Woondiensten.
  • acht procent vakantiegeld uitbetaald in mei.
  • een eindejaarsuitkering, afhankelijk van de prestaties van de totale organisatie.
  • een goede pensioenregeling via Stichting Pensioenfonds Woningcorporaties (SPW).
  • 100 procent vergoeding woon-werkverkeer met het ov. Reis je met de auto? Dan ontvang je een vergoeding van € 0,19 cent per kilometer.
  • de mogelijkheid om gebruik te maken van de collectiviteitskorting op je zorgverzekering.
  • de mogelijkheid om lid te worden van onze personeelsvereniging. Zo leer je collega’s ook op een andere manier kennen.
  • ruime thuiswerkmogelijkheden.

Solid Public is namens onze opdrachtgever exclusief actief met de werving voor deze positie. Voor meer informatie neem contact op met Robbert Jan Meerman (06- 430 38 330) of reageer direct via meerman@solid-public.nl

Solid Public is ontstaan vanuit de Solid Group, een organisatie die zich al sinds 2003 bezighoudt met de werving en selectie van vastgoedprofessionals voor nationale en internationale opdrachtgevers. Gelet op de grote landelijke bouw- en verduurzamingsopgaven zagen wij dat het recruitment van kandidaten voor dit specifieke segment bijzondere aandacht nodig heeft. Solid Public houdt zich bezig met zowel werving & selectie als het vervullen van interim opdrachten en detachering van maatschappelijk betrokken vastgoedprofessionals. 

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures