Terug naar overzicht
  • Plaats

    Haarlem

  • Gepubliceerd op

Wat ga je doen?

In deze functie ben je de schakel tussen onze interne klanten, de facilitaire organisatie en toeleveranciers. De diverse klantvragen werk je uit naar functionele eisen en wensen, een oplossingsrichting, een business case en een projectaanpak. Vervolgens richt je het project in en voer je regie op de uitvoering van het project. Je bewaakt de voortgang, de risico’s, budget en kwaliteit. Je rapporteert aan het afdelingshoofd.

Taken en verantwoordelijkheden op hoofdlijnen:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt (relatiemanager) voor interne klanten (scholen) met vraagstukken;
  • Je voert de regie over projecten waarin jij vraag en aanbod hebt afgestemd;
  • Je schrijft project-startdocumenten, verzoeken, business cases en de project communicatie;
  • Je borgt de kwaliteit (en let op de risico’s) van de uitvoering van de projecten;
  • Je houdt ontwikkelingen en trends bij binnen onderwijsland én het facilitair vakgebied;

Het gaat veelal om zichtbare projecten met een zichtbaar resultaat; installatie zonnepanelen, installatie CO2 melders, bouwkundige aanpassingen en verbouwingen, ledverlichting en nog veel meer…

Dit wordt er gevraagd

Je bent energiek en ondernemend, met sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden. In deze functie acteer je als relatiemanager naar je interne opdrachtgevers. Jij kunt goed omgaan met verschillende belangen en kunt uitstekend schakelen op verschillende niveaus binnen en buiten de organisatie. Je bent organisatiesensitief, de verhoudingen binnen een grote, bij voorkeur maatschappelijk gerichte organisatie zijn jou niet vreemd. Plannen en organiseren gaan jou goed af. Je houdt de touwtjes stevig in handen, bent doortastend, schakelt snel en houdt goed overzicht. Jij staat te popelen de dienstverlening naar een hoger niveau te tillen en de organisatie verder te professionaliseren!

Functie eisen:

  • Minimaal hbo-niveau, bouwkunde, techniek of facilitair; 
  • Minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring in een projectmanagementrol;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Kennis van en ervaring met het opzetten en leiden van projecten (facilitair maar mag ook breder!);
  • Bij voorkeur woonachtig binnen een straal van 30 km van Haarlem. Dunamare is gevestigd op een goed bereikbare kantorenlocatie in Haarlem, tevens dichtbij het station, voor de uitoefening van deze functie zijn er tevens poolauto's beschikbaar. 

Over Dunamare

Circa 40 energieke professionals werken vanuit het Bestuurs- en Servicebureau aan de dienstverlening voor 22 middelbare scholen met ruim 13.000 leerlingen. Om op goed onderwijs te kunnen focussen, worden deze scholen op een aantal terreinen centraal ondersteund: denk hierbij aan HR, Financiën, Inkoop, ICT en Huisvesting. De laatste drie vormen samen de afdeling Facilities (7 medewerkers).
 

De afdeling ontzorgt de scholen bij huisvestingsprojecten zoals nieuwbouw en uitbreiding, renovatie en verduurzaming en beheer en onderhoud van de gebouwen. Dat vergt kennis, maar vooral goede regie om mee te bewegen bij de soms complexe behoeften van scholen maar ook het sourcen van passend aanbod van partners. De Projectleider richt zich met name op renovatie en verduurzaming en springt in op actuele thema’s en ziet kansen om onze gebouwen slim en (kosten)efficiënt te optimaliseren.

Dit wordt er geboden

Een uitstekend salaris van de CAO VO, afhankelijk van kennis en ervaring.

Vanuit de CAO wordt er veel extra’s aangeboden:

  • Een vaste 13e maand

  • Zeer ruime verlofregeling; 10 (!) weken vakantie per jaar (ook op te nemen buiten schoolvakanties)

  • Opleidingsmogelijkheden en een vitaliteitsprogramma

  • Indien van toepassing; 5 weken vaderschapsverlof (ter illustratie van het vooruitstrevend werkgeverschap)

  • Een jong en ambitieus team, gehuisvest in een moderne kantooromgeving

  • Een sfeer van vertrouwen; niet elk detail behoeft een akkoord, het gaat om het resultaat

  • Zo af en toe thuis werken is geen enkel probleem

  • Zie ‘CAO VO’ voor verdere informatie.

  • Het kantoor van Dunamare is gevestigd op een goed bereikbare kantorenlocatie met diverse faciliteiten, zo is er een fitness en er is een gezellige brasserie. 

Solid Public is namens Dunamare Onderwijs exclusief verantwoordelijk voor de werving ten behoeve van deze functie.

Solid Public is ontstaan vanuit de Solid Group, een organisatie die zich al sinds 2003 bezighoudt met de werving en selectie van vastgoedprofessionals voor nationale en internationale opdrachtgevers. Gelet op de grote landelijke bouw- en verduurzamingsopgaven zagen wij dat het recruitment van kandidaten voor dit specifieke segment bijzondere aandacht nodig heeft. Solid Public houdt zich bezig met zowel werving & selectie als het vervullen van interim opdrachten en detachering van maatschappelijk betrokken vastgoedprofessionals. 

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Robbert Jan Meerman van Solid Public op op 06-43038330 of reageer direct: meerman@solid-public.nl 

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures