Terug naar overzicht
  • Plaats

    Hoorn

  • Gepubliceerd op

Wat ga je doen

De functie

Binnen Wonen & Vastgoed en het team Projecten is ruimte voor een projectontwikkelaar die zich thuis voelt in een brede en verantwoordelijke ontwikkelingsrol. Een professional die samen met de assetmanagers uitzoekt wat de kaders zijn en daar een stevige eigen inbreng in heeft.

Als senior projectontwikkelaar ben je eindverantwoordelijk voor het realiseren van projecten; vanaf de haalbaarheidsfase tot en met de overdracht naar de beheerorganisatie. Je werkt daarbij nauw samen met onze assetmanagers. Het betreft diverse soorten projecten, zoals nieuwbouw-, sloop- en herstructureringsprojecten, die ook divers zijn qua grootte en zwaarte. Je stuurt daarbij meerdere interne en externe projectteams functioneel aan. Je adviseert over operationeel beleid en procesverbetering en je levert een bijdrage aan beleidsontwikkeling. Daarnaast signaleer je de kansen in de markt en maak je deze kenbaar.

Het team

Je komt te werken in een team van ongeveer 20 betrokken en professionele collega's, bestaande uit projectmanagers, projectontwikkelaars, regisseurs wonen en bewonersondersteuners. Vrij uniek in het team Projecten is dat bewonersparticipatie en -communicatie daarin is opgenomen. Intermaris neemt bij de aanvang van projectontwikkeling de huurders en andere belanghebbenden nadrukkelijk mee, waardoor projecten beter en sneller worden uitgevoerd. Vanuit de directie word je aangestuurd door de Directeur Wonen en Vastgoed Han Leurink. De functie teammanager Projecten is momenteel vacant.

Wat ga je doen?

Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk, volgens het GROTIK principe, voor het goede verloop en laten slagen van de projecten.
  • Je levert input voor het opstellen van initiatie- en haalbaarheidsdocumenten en zorgt voor een deugdelijke uitwerking van de voorgestelde scenario’s.
  • Je bent integraal verantwoordelijk voor het opstellen van de benodigde besluitvormingsdocumenten zoals het gunningsbesluit en het evaluatiebesluit.
  • Je onderzoekt optimaliseringsmogelijkheden van het project en anticipeert op mogelijke verstoringen.
  • Je stelt het inkoopplan op en bent eindverantwoordelijk voor het daaropvolgende inkoopproces en inkoopbesluit (aanbesteding).
  • Je werkt zorgvuldig en nauw samen met diverse interne en externe stakeholders en stuurt functioneel het interne projectteam aan.
  • Je streeft naar een optimale klantwaardering van het project en bent eindverantwoordelijk voor een goede overdracht naar de diverse beheerteams.

Wie ben jij

Wie ben jij?

Jij bent ondernemend, enthousiast en leergierig. Je durft door te pakken en richt je op het resultaat. Jouw visie weet je overtuigend over te dragen en je hebt oog voor de verschillen in belangen van partijen en de onderlinge verhoudingen. Plannen en organiseren gaat je van nature goed af. Daarnaast kun je belangrijke informatie herkennen en tussen relevante gegevens verbanden leggen. Je durft daarover beslissingen te nemen. Verder werk je graag samen en stimuleer je anderen daarin.

Je hebt een hbo+ of wo-opleiding op het gebied van bouwkunde. Bij voorkeur aangevuld met een leergang van Neprom. Daarnaast heb je minimaal vijf jaar ervaring als commercieel projectontwikkelaar. Je bent goed op de hoogte van maatschappelijke, politieke en economische ontwikkelingen en benut deze kennis.

Over Intermaris

Wist je dat Intermaris met haar 17.000 woningen in Hoorn, Purmerend en Waterland één van de grotere corporaties in de regio is? Samen met onze collega’s werken we dagelijks aan een fijn thuis voor al onze huurders. In ons werk staat de bewoner centraal. We houden rekening met verschillen en zetten in op maatwerk waar dat kan. Dit vraagt om creativiteit van al onze collega’s. Wie weet ben jij straks een van hen!​

Hoe het is om bij ons te werken
Je thuis voelen bij Intermaris is belangrijk voor onze bewoners, maar ook voor onze collega’s. Een gezonde, inspirerende en veilige werkomgeving staat bij ons voorop. Goed werkgeverschap ervaren wij dan ook als onze plicht. Uiteraard ontvang je waardering voor je werk, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden om je te blijven ontwikkelen.

Opleidingen en trainingen
Dat je jezelf ontwikkelt vinden we erg belangrijk. We zetten in op een continue ontwikkeling en professionalisering van al onze collega’s. Inmiddels zijn dat er ruim 170. Daar investeren we dan ook graag in. Vijf procent van de totale loonsom besteden we daarom aan opleidingen en trainingen. Jij bepaalt hoe, wanneer en waaraan je dat besteedt. Als het maar bijdraagt aan jouw loopbaanontwikkeling.

Wat wordt er geboden

Bij Intermaris krijg je veel ruimte voor initiatief en stimuleren we je om jezelf volop te ontwikkelen. We bieden hier ruime mogelijkheden voor. Je komt terecht in een dynamische organisatie met korte lijnen, waar je werk maatschappelijke impact heeft.

De functie is, afhankelijk van opleiding en ervaring, ingeschaald in functieschaal M van de CAO Woondiensten, met een maximum van € 7.173,- bruto per maand op basis van 36 uur per week. We bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering en thuiswerkmogelijkheden.

 

Daarnaast bieden wij:

  • een 36-urige werkweek.
  • een salaris gebaseerd op de cao Woondiensten.
  • acht procent vakantiegeld uitbetaald in mei.
  • een eindejaarsuitkering, afhankelijk van de prestaties van de totale organisatie.
  • een goede pensioenregeling via Stichting Pensioenfonds Woningcorporaties (SPW).
  • 100 procent vergoeding woon-werkverkeer met het ov. Reis je met de auto? Dan ontvang je een vergoeding van € 0,19 cent per kilometer.
  • de mogelijkheid om gebruik te maken van de collectiviteitskorting op je zorgverzekering.
  • de mogelijkheid om lid te worden van onze personeelsvereniging. Zo leer je collega’s ook op een andere manier kennen.
  • ruime thuiswerkmogelijkheden.

Onze kantoren in Hoorn en Purmerend zijn goed bereikbaar met het OV en liggen dicht bij zowel het centrum als de uitvalswegen.

Reageren 

Solid Public is namens Intermaris actief met de werving voor deze positie. Voor meer informatie neem contact op met Robbert Jan Meerman (06- 430 38 330) of reageer direct via meerman@solid-public.nl

Solid Public is ontstaan vanuit de Solid Group, een organisatie die zich al sinds 2003 bezighoudt met de werving en selectie van vastgoedprofessionals voor nationale en internationale opdrachtgevers. Gelet op de grote landelijke bouw- en verduurzamingsopgaven zagen wij dat het recruitment van kandidaten voor dit specifieke segment bijzondere aandacht nodig heeft. Solid Public houdt zich bezig met zowel werving & selectie als het vervullen van interim opdrachten en detachering van maatschappelijk betrokken vastgoedprofessionals. 

 

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures